Logout | Acasa

marți, 9 iunie 2009

Fericirea ca scop

PhotobucketFericirea. In viata noastra cautam sa fim fericiti. Orice om are nevoie de un scop in viata, acel ceva ce il motiveaza. Daca scopul nostru este fericirea si o vom obtine la finalizarea obtinerii a ceea ce ne dorim, atunci de ce sa mai asteptam finalul?
Uneori, avem nevoie de o forta supranaturala pentru a ne ajuta. Cand ne rugam la Dumnezeu si cerem cand suntem in impas, ne rugam si fara sa ne dam seama, o facem sincer si clar. Astfel, dorinta este indeplinita in numeroase cazuri.

Universul te va ajuta cand stii sincer si clar ce-ti doresti. Numai tu stii ce iti doresti, nimeni nu poate decide in locul tau. In privinta ta tu esti expertul. Ca sa stii ce iti doresti cu adevarat incepe prin a te intreba "Cine sunt eu?", "Ce pot sa stiu?", "Ce trebuie sa fac?", "Ce pot sa sper?".

Prima oara cand am invatat sa iubesc era de parca tot universul era acolo pentru mine.Tot ce-mi aparea in cale era ca un peisaj creat acolo special pentru mine. Am incercat sa fac o poza la ceea ce vazusem...si cand am descarcat poza nu era la fel cu ceea ce imi aminteam eu. Totul este in mintea noastra.

O bătrână Cherokee îi spune nepotului său despre o luptă care se dă în ea. Este o bătălie între 2 lupi.
Unul este rău: se înfurie, invidiază, regretă, lăcomeşte, e arogant, gelos, orgolios, minte, îşi plânge de milă, se simte inferior, vinovat, e plin de mânie…
Celălalt e bun: e vesel, calm, iubitor, umil, binevoitor, generos, încrezător, optimist, plin de compasiune şi credinţă, recunoscător…
Nepotul se gândi pentru o clipă apoi întrebă:
“Şi cine va câştiga această bătălie?”
Bătrâna Cherokee i-a răspuns simplu:
“Cel pe care îl hrănesc.”


Daca am fi fericiti acum facand ceea ce facem?

Nu conteaza ce ai facut ieri sau ce ve face maine, ci ce faci acum?! Daca...ai putea fi fericit de ceea ce se-ntampla acum cu tine "O viata de om"(Marin Sorescu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu