Logout | Acasa

duminică, 15 iulie 2012

Rugaciune

Buna cititorule! Bine ai venit in inima mea. O sa te rog sa te opresti putin din ceea ce faceai si sa acorzi cateva clipe rugaciunii.
Eu m-am asezat pe scaun si stau confortabil. Imi eliberez mintea de tot ce simt negativ sau pozitiv. Toate gandurile le las intr-o cutiuta iar cheia o voi pastra in buzunar. Nu ma mai gandesc la nimic. Sunt doar eu aici, acum.

Iti multumesc Dumnezeule ca mi-ai dat o forma prin iubirea ta.
Iti multumesc ca am painea de pe masa prin dragostea ta de-a darui si-ti multumesc ca pot imparti.
Iti multumesc ca pot sa aud ceea ce este dincolo de cuvinte si pot simti toata dragostea ta.
Iti multumesc ca mi-ai dat o minte cu care sa judec si o inima cu care sa iubesc.
Iti multumesc ca ochii mei pot sa vada atatea minunatii cate exista in lume si nu m-ai inzestrat doar cu ochi.
Iti multumesc ca m-ai ajutat sa-mi deschid inima catre Tine si m-ai invatat ca tot ce este pe pamant, este iubire, creat din iubire, pentru iubire.
Iti multumesc ca stiu ca moartea e un dar ce aduce liniste si este doar o trecere catre Tine, catre vesnicie, si-ti multumesc ca viata o simt iubire si-mi daruiesti din bogatiile inimii in fiecare zi. Unde as putea cauta atatea comori in lume.. decat in inima mea.
Ma rog pentru cei dragi mie sa le fie bine, sa traiasca in liniste si pace, si iubire. Sa simta dragostea ta.
Ma rog pentru liniste si pace in lume.
Sa fiti iubiti!

Can I Pray For You - Mark Bishop


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu